maanantai 2. helmikuuta 2009

Hevi houkuttaa curlaavaa kotiäitiä!

*Yaaaaawn* Huomenta....
Vauhdikas viikonloppu takana, juhlittiin sydänystävän synttäreitä oikein urakalla, curlingin kera jopa. Sekä tietysti ystävämme alkoholin ja suuren joukon muita ihania ystäviä :).
Pileet olivat vähintäänkin railakkaat, vauhti päätähuimaava ja tapahtumat osittain jopa ikimuistoisia. (ja osaltaan aika kultaa muistot, toivon mukaan...heh)
Minua kävivät anpulanssisedät moikkaamassa kun otin sen verran rajusti kosketusta jäähän että yksimielisesti muu porukka vastalauseista huolimatta soitti herrat tarkistamaan. Vapauttava diagnoosi: Käyttäytyy asiallisesti :-D. -Näin jälkikäteen hieman ihmettelen että siellä ei mitään suojia ihmisille annettu, ei edes kypärää, kyllä siinä yksi jos toinenkin teki lähempää tuttavuutta jään kanssa, lopputulos oli siis minun kovia kokeneet aivot ja yksi vertavuotava nenä...Hmm...
Alla tilannekatsaus (valkoinen takki oon minä) :-D

Ajattelin tuossa eilen sitten että no, nyt on ollut happeninkia taas vähäksi aikaa ihan riittävästi, nyt voisi taas keskittyä äiteilyyn ja kotihenkeilyyn ja sen sellaiseen jonkin aikaa. Sitten muistin että piru, mun yks lempparipändihän esiintyy kotiseudullani ensi viikonloppuna!!

Olinhan siis vallan jo innostunut että sinne lähdetään kaverin kanssa, meitsin kotikulmille vuosien jälkeen...OuuuuUJJEEEE!!! No, hommja kaatui sikäli alkuunsa että frendi ei saanutkaan hyvin (?!) suunnitellusti perusteltua reissulupaa ja nyt mulla ei oo kaveria. :-(

Jyväskylästä saan kyllä itse keikalle kamut mukaan mutta olin ikäänkuin kerinnyt asennoitua hauskaan matkustamiseenkin hyvässä seurassa yms yms.

Että en nyt tiedä mitä tässä tekisi, kovasti veri vetää Pub Markukseen perjantaina!!!! =)


Jaaha kai sitä pitää alkaa miettimään niitä töitäkin tässä, ja niitähän riittää....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti